Ako nakupovať

1. Objednávka

Vložte vybraný tovar do košíka kliknutím na oranžové tlačidlo "Do košíka".
Následne sa Vám zobrazí okno s informáciou, že tovar bol pridaný do košíka.
Ak chcete do košíka pridať ďalší tovar, kliknite v tomto okne,  na biele tlačidlo "Pokračovať v nákupe". Pokiaľ chcete objednať tovar ktorý máte aktuálne pridaný v košíku, kliknite v tomto okne, na oranžové tlačidlo "Prejsť do košíka". 
Zobrazí sa Vám obsah nákupného košíka, ktorý si môžete skontrolovať a následne kliknite na oranžové tlačidlo "Pokračovať".
Zobrazí sa okno "Doprava a platba", kde si vyberiete spôsob doručenia objednaného tovaru, spôsob platby a následne kliknete na oranžové tlačidlo "Pokračovať".  Zobrazí sa okno s dodacími údajmi, kde je potrebné vyplniť údaje o zákazníkovi (Ak už ste u nás registrovaný, kliknite na oranžové tlačidlo "Prihlásiť sa do môjho účtu"). Pokiaľ chcete vystaviť faktúru na firmu, je potrebné kliknúť na okienko "Objednávam na firmu" a následne vyplniť požadované údaje. Ak dodacia adresa nie je rovnaká, ako adresa zákazníka, je potrebné kliknúť na okienko "Doručiť na inú adresu" a následne sa zobrazia kolónky na vyplnenie inej doručovacej adresy.  Pre zadanie poznámky kliknite na okienko "Zadať poznámku pre predajcu". Ak si neželáte aby sme Vám v budúcnosti zasielali Newsletter, kliknite prosím na okienko "Neprajem si odoberať newsletter". Ak sa chcete objednávkou u nás aj registrovať, kliknite na okienko "Chcem sa registrovať".  Ak si neželáte v budúcnosti vypĺňať dotazník o spokojnosti, kliknite na okienko "Nezasielať dotazník spokojnosti v rámci programu Overené zákazníkmi".
Po vyplnení všetkých požadovaných údajov treba kliknúť na oranžové tlačidlo "Objednať s povinnosťou platby". Následne sa Vám zobrazí informácia o odoslaní objednávky, v ktorej nájdete zhrnutie  - info o objednanom tovare, spôsobe dopravy a platby, cene jednotlivých tovarov a celkovej cene objednávky. 

Vaša objednávka bola týmto úspešne odoslaná do nášho systému na spracovanie.

2. Zaevidovanie objednávky

Po odoslaní objednávky Vám bude doručený email "Objednávka číslo". Objednávka sa zatiaľ nezačala spracovávať, potvrdzujme iba zaradenie objednávky do systému. Vaša objednávka nie je v tejto fáze potvrdená/záväzná - nie je možné garantovať dostupnosť, ani uvedenú cenu. 

3. Spracovanie objednávky (0 - 3 dni)

Operátor overí dostupnosť tovaru a správnosť ceny. Prípadné zistené rozdiely oznámi telefonicky zákazníkovi a navrhne ďalší postup. Ak je objednávka v poriadku, budú Vám postupne doručované emaily o spracovávaní - objednávka je záväzná :

1) Pripravené na odoslanie - Pripravené k osobnému odberu - Rozpracované, tovar zabezpečujeme z centrálneho/externého skladu

2) Odoslané

3) Stornované

4. Uhradenie objednávky (ak je platba prevodom)

Ak ste si vybrali platbu bankovým prevodom, tak v emaili "Objednávka číslo" Vám budú poskytnuté platobné informácie. Objednávka sa považuje za zaplatenú pripísaním danej sumy na náš účet. 

5. Pripravenie objednávky (0 - 2 dni)

Po prijatí platby Vám bude do 1 pracovného dňa vystavená faktúra a pripravené doklady na odoslanie tovaru. Doručenie kuriérom - v priebehu 1-2 pracovných dní od odoslania Vás bude kontaktovať kuriér.

6. Stornovanie objednávky

1) V prípade že nevieme tovar dodať alebo dodržať cenu tovaru, budeme Vás telefonicky kontaktovať a následne objednávku stornujeme ak sa nedohodneme inak.

2) Ak sa nebudeme môcť s Vami skontaktovať v prípade potreby ohľadne objednávky, bude táto objednávka automaticky stornovaná.

3) Objednávka bude stornovaná ak nás o to požiadate mailom na info@elektromax.sk alebo telefonicky na čísle 033/ 535 17 71 .