Doprava a možnosť platby
Objednaný tovar doručujú zmluvní prepravcovia SPS (do 50kg), SDS (nad 50kg) alebo doprava predajcu. Objednávky, ktoré budú zrealizované na eshope v pracovnom dni do 12.00hod., budú štandardne doručené zákazníkovi do 48 hodín (podmienkou je, aby objednaný tovar bol na sklade).
Objednaný tovar je možné si vyzdvihnúť aj osobne na adrese predajne a to od pondelka do piatku v čase od 09.00hod. do 19.00hod. a v sobotu od 09.00hod. do 14.00hod. (okrem štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja). Osobný odber nie je spoplatnený a nezahŕňa predvedenie a odskúšanie výrobku.
Pri osobnom odbere je možné objednávku uhradiť platbou v hotovosti alebo platobnou kartou.
Cena dopravy je uvedená v objednávacom procese v časti "Doprava a platba" a je platná pre doručovanie tovaru v rámci Slovenskej republiky. Ak je cena dopravy uvedená 0,-Euro, tak je doprava bezplatná. Aktuálne je doprava zadarmo pri objednávke nad 200€.
Objednávku, doručenú dopravou predávajúceho, je možné uhradiť len platbou v hotovosti bez ďalšieho poplatku.
Zásielky na dobierku, doručené spoločnosťami SPS alebo SDS, je možné uhradiť v hotovosti alebo kartou, pokiaľ kuriér disponuje terminálom.
Doručenie tovaru mimo územie Slovenskej republiky sa riadi osobitnými podmienkami a jeho cena je stanovená individuálne podľa miesta doručenia.
Špeciálne požiadavky na zákazníka pri doručení tovaru prepravnou službou - kuriérom SPS/SDS.
Zákazník je povinný pri preberaní tovaru od kuriéra vizuálne skontrolovať tovar a pri viditeľnom poškodení zásielky túto neprebrať a informáciu o poškodení u prepravcu zapísať. V prípade prebratia zásielky je povinný si zásielku skontrolovať a ak je poškodená neodkladne do 2 dní tento stav nahlásiť u prepravcu, ktorý zásielku doručil/SPS alebo SDS/ a zapísať reklamáciu. Rovnako platí, že aj keď je zásielka vizuálne nepoškodená, je zákazník povinný si po prevzatí dodaný tovar skontrolovať a ak je tovar poškodený neodkladne, najneskôr do 2 dní túto skutočnosť nahlásiť u prepravcu a zapísať reklamáciu. V prípade že potrebuje zákazník s nahlásením reklamácie poškodenia pomôcť, môže sa obrátiť aj na našu predajňu mailom info@elektromax.sk alebo telefonicky 033/535 17 71 avšak do 1 dňa od prevzatia, aby sme dodržali termín daný prepravcom - nahlásenie do 2 dní.