Vážení zákazníci, spustili sme pre vás novú verziu nášho eshopu. V začiatkoch bude treba veľa vecí doladiť, preto vás prosíme o zhovievavosť, ak nebude všetko fungovať podľa vašich predstáv. Prosíme vás v rámci spolupráce, aby ste nás na chyby upozornili mailom na info@elektromax.sk. Taktiež pracujeme na dopĺňaní obrázkov a popisov jednotlivých produktov. Ďakujeme. Váš tím Elektromax.

Ako nakupovať

1. Objednávka

Vložte vybraný tovar do košíka kliknutím na oranžové tlačidlo "Do košíka".
Následne sa Vám zobrazí okno s informáciou, že tovar bol pridaný do košíka.
Ak chcete do košíka pridať ďalší tovar, kliknite v okne, v ktorom sa Vám zobrazila informácia o tom, že bol tovar pridaný do košíka, na modré tlačidlo "návrat k nákupu". Pokiaľ chcete objednať tovarm ktorý máte aktuálne pridaný v košíku, kliknite v okne, v ktorom sa Vám zobrazila informácia o tom, že tovar bol pridaný do košíka, na oranžové tlačidlo "objednať". 
Zobrazí sa Vám obsah nákupného košíka, ktorý si môžete skontrolovať a následne kliknite na oranžové tlačidlo "Pokračovať".
Následne sa Vám zobrazí okno s dodacími údajmi, kde je potrebné vyplniť údaje o zákazníkovi (v prípade, že ešte nie ste u nás zaregistrovaný ako zákazník, tak sa môžete zaregistrovať vyplnením emailového konta a hesla, po ktorom Vám systém umožní zaregistrovať sa). Ak dodacia adresa nie je rovnaká, ako adresa zákazníka, je potrebné kliknúť na okienko "Rovnaká doručovacia adresa" a následne sa zobrazia kolonky na vyplnenie inej doručovacej adresy. Pokiaľ chcete vystaviť faktúru na firmu, je potrebné kliknúť na okienko "Vystaviť faktúru na firmu" a následne vyplniť požadované údaje. 
Po vyplnení všetkých požadovaných údajov treba kliknúť na oranžové tlačidlo "Pokračovať".

Zobrazí sa okno "Doprava a platba", kde si vyberiete spôsob doručenia objednaného tovaru a spôsob platby a následne kliknente na oranžové tlačidlo "Pokračovať".

Následne sa Vám zobrazí zhrnutie objednávky, v ktorom nájdete info o objednanom tovare, spôsobe dopravy a platby, cene jednotlivých tovarov a celkovej cene objednávky. Ak sú všetky údaje v poriadku, tak kliknete na okienko "Súhlasím s obchodnými podmienkami a spracovaním osobných údajov" a kliknete na oranžové tlačidlo "Objednávka s povinnosťou platby".

Vaša objednávka bola týmto úspešne odoslaná do nášho systému na spracovanie.

2. Zaevidovanie objednávky

Po odoslaní objednávky Vám bude doručený email "Zaevidovanie objednávky". Objednávka sa zatiaľ nezačala spracovávať, potvrdzujme iba zaradenie objednávky do systému. Vaša objednávka nie je v tejto fáze potvrdená - nie je možné garantovať dostupnosť, ani uvedenú cenu. Neuhrádzajte prosím žiadnu platbu a počkajte na potvrdenie objednávky.

3. Potvrdenie objednávky (0 - 3 dni)

Operátor overí dostupnosť tovaru a správnosť ceny. Prípadné zistené rozdiely oznámi telefonicky zákazníkovi a navrhne ďalší postup. Ak je objednávka v poriadku, bude Vám doručený email "Potvrdenie objednávky", ktorým sa zaväzujeme dodržať ponúkanú cenu a potvrdzujeme dostupnosť tovaru.

4. Uhradenie objednávky (ak nie je platba na dobierku)

Ak ste si vybrali platbu bankovým prevodom, tak v emaili "Potvrdenie objednávky" Vám budú poskytnuté platobné informácie. Objednávka sa považuje za zaplatenú pripísaním danej sumy na náš účet. Po prijatí platby Vám bude odoslaný email "Platba prijatá".

5. Pripravenie objednávky (0 - 2 dni)

Po prijatí platby Vám bude do 1 pracovného dňa vystavená faktúra a pripravené doklady na odoslanie tovaru. Doručenie kuriérom - v deň odoslania Vám bude zaslaný email "Objednávka bude dnes odoslaná". V priebehu 1-2 pracovných dní Vás bude kontaktovať kuriér.